Leonardo di Caprio

Snyggingen föddes 11 november 1974 i Hollywood.

Han är bara för underbar! Leonardo är min absoluta favorit bland skådespelare, dock bland männen. Finns ju sjukt bra kvinnliga med skådisar med, men mer om det någon annan gång. Men Leonardo är legend, han är snygg han är... åh jag vet inte ens vad han är. Han är bäst.
Jag älskar honom som Jack i Titanic (1997). INGEN, och då menar jag verkligen INGEN annan hade kunnat spela rollen lika bra som honom. Och hur vet Jag det? Äsch... Alla vet ändå att det är sant. Visst?
I "Blood Diamond" är han också en grymt bra skådespelare. Han är en action hjälte! Okej, nästan i alla fall...
Han är för bra för att vara sann. Love him.

 


Postat av: Anonym

HAN ÄR SÅ SNYGG! OMGMMGGMGMGOGOGMGMGMGMGM GAASSHIII

2012-01-23 @ 07:17:16
Postat av: Y

I love him too! I've loved him since forever.

2012-01-24 @ 07:47:02
Postat av: Anonym

OMG!! man måste ba älska honom!!

2012-01-27 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu