I want to be me

Hej alla glada! Jag är inte lika glad, fast det gör inte så mycket. Här kommer i alla fall 10 saker ni inte visste om mig.

1. Jag blir äcklad av fötter (sorry)
2. Blir glad av att läsa andras bloggar (skriiv era bloggnamn så jag kan kika på de)
2. Jag tycker om döden mer än livet (fast jag älskar livet)
3. Jag är beroende av ice cappuccino och skorpor
4. Gymnastik är min favorit sport(jag har aldrig gått i gymnastik)
5. Jag har tränat konståkning
6. Är rädd för att bli fet (tänker faktiskt mest på hälsan)
7. Jag är för smal för min längd(låter lite roligt)
8. Jag är vig
9. Hunter är favoritmärket på skor
10. Jag vill bli (FILM) reggisör.



Bloggar (kanske) om en film imorgon!
Ha en underbar kväll, kram.


Postat av: Anonym

CoolT

2012-01-30 @ 14:32:59
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 14:52:56
Postat av: Anonym

Jävligt go lista asso!

2012-01-30 @ 18:58:39
Postat av: Sofi

Snygg rubrik!

2012-01-30 @ 19:58:20
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 19:59:41
Postat av: Madeleine

Himla fin blogg!

2012-02-08 @ 23:11:15
URL: http://maddi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu